ArduBlock gehigarria instalatzen Arduino IDEn

Azken bolada honetan Arduinorekin erotuta nabil. Aurreko astean ikastaro batean ezagutu nuen tresna berri bat: ArduBlock. Arduinoren IDEari gehituta era grafiko batean Arduino programatzeko aukera ematen duen gehigarri bat da.

Orain azalduko dut nola gehitzen den Ardublock MacOS-n. Kontuan hartu honetarako Arduino IDE instalatuta izan behar duzula.

Lehenik eta behin jeitsi behar da .jar ereduko fitxategi bat (nik hemendik jeitsi dut). Ondoren asmatu behar da non daukazun Sketchbook-a. Berez MacOS-en User/Documents/Arduino-n egon beharko litzateke. Dena den ez bazara gogoratzen, piztu Arduino IDE eta Preferences-en jarri behar dizu non dagoen SketchBook-a.

Bertara joan Finderren bitartez eta karpeta hauek, bata bestearen barruan sortu behar dituzu:

User/Documents/Arduino/tools/ArduBlocktool/tool

Honen barrura eraman jeitsitako .jar fitxategia eta dagoeneko eginda dago!

Piztu Arduino IDE eta Tresnak/ArduBlock agertuko zaizu!

Info guztia http://blog.ardublock.com/tag/installation/-tik atera dut!

Edito: GNU/Linux Ubuntun era berean egiten da! Kontuan harturik SketchBook-en kokapena /home-en barruan, noski!

Utzi erantzun bat

