Jardunaldi Digitalak Leioako Berritzegunean

Aste honetan Leiokao B08 Berritzeguneak antolatutako Jardunaldi Digitaletan parte hartu dut hizlari bezala. Berriz ere Scratch izan da nire aportazioaren gaia. Scratch-etik mundu errealera izenburuarekin, erakutsi nahi izan dut zer nolako gailuak lotu daitezke Scratchekin.

Denbora mugatua kontuan hartuta Legoko WeDo, Makey-Makey, mOway, Arduino eta AppInventor erakutsi ditut. Egia esan, AppInventor-i buruz aipamen txiki bat besterik ez dut egin, ez baita nire eremuko teknologia, gehien bat Batxillerren erabiltzen da eta.


Etorritako kide batzuk ez zekiten Scratch zer zen, baina beste batzuk ezagunak izan dira, urrian zehar garatutako ikastaroan parte hartu dute eta.

Hemen uzten dizuet erabilitako aurkezpen txikia, eta Bego Iturgaitzek tuiteatutako argazkia.

argazkia: Bego Itzurgaitz

Utzi iruzkina